Miało być 90%…a był OGIEŃ…

Miało być 90%…a był OGIEŃ 375kg rack pull 15cm vs bands. Czyli dawny PR o +5kg poprawiony, i to jeszcze z zapasem było, ale udało mi się opanować chęć napierdalania dalej 😀 Nagrałem główne ćwiczenie i główną asystę

Sztanga jest wyżej o ~15cm, do tego gumy. To fajny wariant do pracy nad lockoutem, a mi tego bardzo potrzeba. Bo mam „upośledzony” wzorzec w ciągu, właśnie od momentu gdy sztanga przechodzi kolano. Dlatego teraz bardzo się na tym skupiam, na czym dokładnie? NA WPYCHANIU BIODRA tylko i aż tyle 🙂

Drugie ćwiczenie to rack pull z okolicy kolana, lekko nad kolanem, znowu trenowanie wpychania biodra, ciężar drugorzędną rolę gra, bo niestety przy tak wysokich rack pullach łatwo o oszukiwanie, a nie o to tutaj chodziło.

Z ciekawości zmierzyłem też łydy, bo jakieś takie „skromne” są na nagraniu…. 55cm w obwodzie…

Cały trening
Rack pull 15cm vs bands 375kg (275kg bar + 100kg bands)
Rack pull 30cm (above knee) 4×4 300kg
Bulgarian db split squat 4×12
Reverse hypers 4×10
Band pull through 3×15
DB side bend shrug 3×10

#strongaf #silownia #mikrokoksy #mikrokoksy #pokazforme