Nie minęły 24h a wpadł…

Nie minęły 24h a wpadł kolejny trening upper 🙂 Na nagraniu ostatnia seria wyciskania i ostatnia seria uginań na triceps.

Wrzucam bo widać pełny tydzień moich treningów upper.

Cały trening z rozgrzewką

DB press 2×25
Lat pulldown 2×25
Triceps pushdown 2×25

Bench press 4×5 155kg
DB triceps extension 5×10 30kg
Cable pullover 3×12
Front Plate raise 3×10 30kg
DB rear raise 3×12
Cable hammer curls 5×10
Triceps pushdown 2×75

Właśnie jak pauz nie robię, ucieka mi technika co widać w tej ostatniej serii wyciskania. Jako drugie ćwiczenie zrobiłem sobie DB triceps extension, w wariancie opuszczania do barków, no poziomu gardła, czyli najtrudniejszy najbardziej wchodzący „w łokcie” wariant.

Cały tydzień treningów upper.

Niedziela:

Speed bench 10×3 160kg
DB bench 3×20 50kg
Standing DB ohp – 3×15 40kg
Incline db rows 5×10
DB curls 3×8
DB hammer curls 2×12
Cable behind head extension 3×10
Facepull 3×20

Środa:
1board press paused – 210×1
JM press 150×3 110kg 2×10
DB rows – 4×10
Neutral grip pulldown – 4×15
DB side raise – 6×10
Ez bar biceps curls – 5×10
Rope triceps pushdown – 3×10

Czwartek:
Bench press 4×5 155kg
DB triceps extension 5×10 30kg
Cable pullover 3×12
Front Plate raise 3×10 30kg
DB rear raise 3×12
Cable hammer curls 5×10
Triceps pushdown 2×75

Oprócz tego, jeszcze robię w tygodniu 2 x ekstremalnie ciężkie treningi lower oraz 2x cardio.
I po co komu GPP… A NO WŁAŚNIE PO TO!

Żeby móc zapierdalać jeszcze więcej, i jeszcze szybciej móc się regenerować. Samo to nie przyszło, ja to wypracowałem przez lata zapierdolu, i to wszystko jako 100% NATURAL.

Jako natural trzeba robić O WIELE WIĘCEJ niż goście na bombie… Wbrew powszechnemu mitowi że to ludzie na bombie mają robić więcej… BZDURA. Na bombie właśnie ludzie zaczynają się opierdalać i trenować CORAZ MNIEJ. Bo wyniki, sylwetka wszystko poprawia się bez większego wysiłku, przychodzi samo, a jak idzie za wolno? Dodajemy środków i zwiększamy dawki i znowu idzie…
Będąc naturalem, nie ma się ogromnych możliwości regeneracyjnych które daje koks, więc trzeba non stop zwiększać GPP, ciągle robić więcej, zapierdalać jeszcze mocniej… BO NIE MA innej drogi do wyników. Nie można zwiększyć „dawek” dodać „środków”, tylko trzeba dodać więcej ciężkiego zapierdolu.

Inni ludzie potrafią się ze mną kłócić że oni też ciężko pracują a WYNIKÓW BRAK… Trzy treningi w tygodniu po 1,5h z przerwami na siedzenie na telefonie i gadkę z kumplami to nie jest ciężka praca, tylko spacerek i opierdalanie się.

Więc sprawa jest prosta, jeżeli założymy że trenujemy mądrze, to jeżeli wyniki, progres nas nie satysfakcjonuje musimy ROBIĆ WIĘCEJ… jeżeli nie jesteśmy zdolni zregenerować się z „robienia więcej”, mamy zbyt małe GPP, więc musimy poprawić GPP. Jak mamy wystarczające GPP możemy zacząć ROBIĆ WIĘCEJ… I TAK W KÓŁKO… I po pewnym czasie okazuje się że są też wyniki. PROSTE.
No ale tak najpierw trzeba umieć trenować mądrze, a to już wielu przerasta.

#strongaf #mirkokoksy #mikrokoksy #sport #pokazforme #silownia